Oliebollen en champagne! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mariëlle Lunenburg - WaarBenJij.nu Oliebollen en champagne! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Mariëlle Lunenburg - WaarBenJij.nu

Oliebollen en champagne!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

03 Januari 2009 | Nederland, Utrecht

En daar zit ik dan op mijn 12m2 in Utrecht met mijn Betty Boop pyamabroek, mijn haar in de war en mijn vertrouwde olifantensloffen, nog nagenietend van de oliebollen en champagne die mij een paar dagen geleden lekker smaakten, de dagen in mijn agenda te tellen dat ik hier nog in dit kikkerlandje mag vertoeven. Maar liefst 27 dagen en dan vertrekt het vliegtuig van Britisch Airways met Linda, Maaike en mij naar Johannesburg om vervolgens naar Rustenburg te gaan. Een impulsieve en overenthousiaste 'ja' klonk 2 maanden geleden uit mijn mond! Ik hoor mezelf nog zeggen: "wanneer vertrekt dat vliegtuig, ik ben er meteen weg van!". Nog steeds even enthousiast maar toch met de broodnodige plankenkoorts typ ik dit berichtje en krijg ik af en toe een kriebel in mijn buik die me doet denken aan een achtbaantochtje waarvan ik het einde nog niet ken. Via deze website hoop ik jullie de komende tijd op de hoogte te houden van de avonturen die in Afrika en dan vooral op de Aidssites van the Southern African Catholic Bishops' Conference op ons pad komen. Als avonturierster zie ik het helemaal zitten om mijn horizon te verbreden. Nieuwe plekken, leefsituaties en mensen te ontmoeten. Want mijn ervaring tot nu toe is dat nieuwe plekken en nieuwe mensen je weer in nieuwe situaties brengen waarvan je van te voren nooit had durven dromen.

  • 03 Januari 2009 - 16:37

    Noortje:

    Das een mooie intro op een hopelijk mooi avontuur!

  • 03 Januari 2009 - 18:39

    Danielle:

    Ha mariel,

    Van deze kant wens ik je heel veel plezier.

    groetjes danielle

  • 04 Januari 2009 - 11:32

    Esther:

    Hee mari,

    Ik blijf hier in het koude kikkerlandje achter om me op een ander super cool afstudeerproject te storten, maar ik zal jullie zeker gaan volgen!! spannend!

    xxx

  • 23 Januari 2009 - 19:05

    Linda:

    Over 7 daagjes zitten we ergens boven Noord Afrika.......spannend!

  • 25 Januari 2009 - 13:39

    Martie:

    Lieve Marielle,
    Heel veel succes in Zuid Afrika.


  • 26 Januari 2009 - 16:40

    Marieke:

    Ik kom je morgenvroeg nog even een persoonlijke afscheidsknuffel geven, maar bij deze alvast het meeste succes toegewenst! xx

  • 30 Januari 2009 - 06:23

    Martie:

    Vandg is D day voor jullie.
    Marielle, Linda en Maaike, het grote avontuur gaat vandaag beginnen. Een reis die je maar een keer in je leven op deze manier en met deze mensen maakt.
    Succes met jullie onderzoek en met jullie werk, geniet en denk (af en toe) aan ons.
    Een dikke knuffel.

  • 30 Januari 2009 - 08:00

    Froukje:

    Jeeej hoe laat gaat het vliegtuig? En waar op google earth moet ik kijken? Ik wil mee!!!!!!! Grrrr... Mariel, Esther en Maaike, we smachten naar nieuws!!

    Liefs Froukje

  • 30 Januari 2009 - 08:01

    Froukje:

    Uhh correctie... Esther blijft natuurlijk hier, ik bedoelde Linda!! Oeps!

  • 31 Januari 2009 - 14:27

    Cindy:

    Heej maries,

    Goede reis gehad??

    Hoe zijn de eerste indrukken? Ben benieuwd.

    Heel veel succes en plezier!!!

    Dikke kus sin

  • 01 Februari 2009 - 07:46

    Meriam:

    En zijn jullie al een beetje genesteld daar, o wij zijn zo benieuwd wat je eerste indruk is.

    liefs meriam en huub

  • 01 Februari 2009 - 17:14

    Bjorn:

    Hey daar,

    Veel plezier in het verre land en we zien de verhalen en foto's wel tegemoed.

    Ps....en vooral veel suc6 met jullie goede voornemens voor die mensen daar.

    Groetjes

  • 03 Februari 2009 - 08:48

    Bernadette:

    Ha Mari,
    Eindelijk is het avontuur dan echt begonnen! Een goede reis gehad? En al veel zon gevangen? Ga er iets moois van maken, geniet ervan!
    X Ber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Jep, het gaat er van komen een trip naar het zuiden voor 4,5 maand om daar onderzoek te gaan doen naar culturele en contextuele factoren rondom aidsinterventies!

Actief sinds 03 Jan. 2009
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 12005

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 15 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: